Re: Kieszeń dla dysku ATA100

Autor: Szymko (Algedi_at_SPAM.friko7.onet.pl.invalid)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 00:14:24 MET DST

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości
> "Szymko" <Algedi_at_SPAM.friko7.onet.pl.invalid> wrote in

> to czemu w samolotahc nie stosuja np plastikowych linek sterowych? przeca
> tesz by sobie dawaly rade :P , na tej samej zasadzie bedize ci dizalac
> mireisac/5/rok asz sie sypnie w koncu i bedize placz
>
> Pozdrawiam.

Po pierwsze daj sobie spokój ze samolotami :)
Równie dobrze zamiast padu kabelka 40 zyl moze nastapic awaria 80 zylowego i
bedzie to samo. Nie ma reguly. Jezeli 40 dobrze dziala to dlaczego jej
prawdopodobienstwo padu ma byc wieksze ? Skoro obecnie nie przeklamuje to
powinno byc OK.
Ostatnio mialem w domu dwa prawie nowiutkie ( nie uzywane - jeden firmowy
Asusa) kable do fdd i zaden nie poszedl, a na starym kablu ktory mam od 7
lat chodzi ( na pewno nie ma bledu podlaczenia). Wiem to porównanie jest
takie jak Twoje samoloty :)
 A skoro tak mówisz o tych kieszeniach to ja mam pytanie:
Jaka jest przejściówka ( w 80 zyl) wewnątrz kieszeni miedzy kabelkiem w i
poza kieszenią ? Jest ekranowana, czy są takie same normalne styki jak w 40
zyl ?

--
Pozdrawiam
  Szymko