Re: aparacik...

Autor: KSZYCHOOO (krzychuuuCIACH_WYTNIJ_TO_at_hoga.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 22:29:38 MET DST

> NTG
> pl.rec.foto.cyfrowa
już poszło do subskrypcji :)

> Jak chcesz mieć APARAT to kup olympusa, canona, itp. Firm fotograficznych.

> Jak kupisz coś "dziwnego" to pomimo dobrych parametrów nie uzyskasz >super
rezultatów. Z ciekawych zabawek mogę polecić mustek mini 2. 1,3 M >pixela
to MINIMUM żeby zrobić zdjęcie max 10 na 15.
heh..jak przypuszczam chodzi o wywołanie u fotografa...raczej mnie to nie
interesuje, bo chciałbym sobie na cd wytłoczyć i tyle :)

> Pozatym krótkie filmy, sklejanie kilku zdjęć w panoramę, multum ustawień
> nawet w najprostrzych modelach to norma.
ahia :) wiem że różnią się aparaciki ilością pixeli ? więc raczej doradzcie
mi te znaczące różnice :)

post. KSZYCHOOO