Re: aparacik...

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 22:09:50 MET DST

> no właśnie tak sobie rozmyślam o zakupie aparatu cyfrowego...
> powiedzcie mi na co zwrócić uwagę ?
> i jakie modele polecacie ?
> nie chodzi mi coś z górnej półki :) tylko coś wypadającego dobrze w
> porównaniu jakość/cena :)
> zdjęcia jak najbardziej amatorskie :) chodzi właściewie o dwie rzeczy :)
> nie trzeba płacić za wywołanie i o to że można zrobić więcej zdjęć niż na
> zwykłym....

NTG
pl.rec.foto.cyfrowa

Jak chcesz mieć APARAT to kup olympusa, canona, itp. Firm fotograficznych.
Jak kupisz coś "dziwnego" to pomimo dobrych parametrów nie uzyskasz super
rezultatów. Z ciekawych zabawek mogę polecić mustek mini 2. 1,3 M pixela to
MINIMUM żeby zrobić zdjęcie max 10 na 15.
Pozatym krótkie filmy, sklejanie kilku zdjęć w panoramę, multum ustawień
nawet w najprostrzych modelach to norma. Oczywiście to najważniejsze:
robisz 30 zdjęć na urodzinkach, natychmiast przeglądasz..... zostają trzy
najlepsze. Robisz zdjęcie pod światło..... i mówisz pozującym: stać, nie
wyszło! jeszcze raz! - skąd wiesz - pada pytanie? - Bo widzę!!!!
To wszystko z autopsji- Olek C2
ToMAsz