Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 21:12:11 MET DST

Dnia Sun, 8 Sep 2002 08:07:32 +0200 Giskard w wiadomości
<alepev$k69$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>Teraz zauważ jaka jest rozpiętość temperaturowa takiego Athlona: 50-70 - gradient 20 stopni, mojego Celerona
>35-39 stopni....gradient 4-ry stopnie. Skąd bierze się tak duży gradient w
>przypadku układów (A) ? To proste - wynika to z liczby dyslokacji innymi
>słowami półprzewodnik (B) jest czystszy niż (A), co oznacza, że jego
>producenci użyli lepszych (droższych) metod na jego uzyskanie (mimo, że tak
>czy siak uzysk zawsze jest rzędu kilku procent).
Taaa... dyslokacja buhahaha:))) Co ty wiesz o produkcji układów
scalonych ? Czyżby w komputerswiat był jakiś artykuł który nie do
końca zrozumiałeś ? Nie pisz pseudointelektualnym bełkotem o rzeczach
o których wydaje się że coś wiesz bo robisz z siebie lamera (i nie
chodzi mi o opisywane przez ciebie zjawiska fizyczne tylko ich
interpretację)

>Dodaję jeszcze , że wszelkie procesy dyfuzji silnie zależą od temperatury -
>degeneracja układu A jesz szybsza niż B.
Taaa... tylko że czas po którym nastąpi zmiana koncentracji domieszek
wywołana tą szybszą dyfuzją na tyle duża by procek przestał działac
poprawnie jest rzędu paru lat. Ile za 10 lat będzie warty twój intel ?

ps. poza tym wszyscy i tak wiedzą że AMD rulez :)

pozdro

--
KRiZBi