zywotnosc myszki..

Autor: MarekB (ramirez_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 19:17:11 MET DST

Wlasciwie chodzi o baterie w Logitechu optyczno-radiowym usb..
Mam 2-3 tygodnie ta mysz i wyskoczyl mi komunikat battery level is critical
Moze ktos ma taka mysz .. Ile czasu powinny wytrzymac baterie (zakladam ze
dolaczone do myszy baterie byly jakies starszawe..) przy pracy ok 5 godzin
dziennie?
Nastepna sprawa-kiedy komputer jest wylaczony miga non stop czerwona dioda.
Na pewno ma zwiazek z zywotnoscia baterii, po co miga kiedy komp jest
wylaczony, czy to normalne, moze mozna to wylaczyc w jakis sposob?
I jeszcze jedno-komunikat o krytycznej wartosci baterii wyskoczyl
niespodziewanie, czy nie ma jakiego posredniego stanu baterii..?
Dzieki
Pozdrawiam
Marek