Re: Formatowanie z poziomu biosu.

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 10:26:49 MET DST

>Miałem też w rękach podobnie umierający dysk i niestety ten okazał się
>przypadkiem śmierci klinicznej (Seagate 2,1 GB) , codzienna nowa dawka
>badów , dysk po prostu zdychał . Low format w tym przypadku nic nie
>zmienił , może lekko spowolnił proces "gnicia" ;)
>
>--
>Pjnjo

Właśnie ja też jestem w posiadaniu takiego dysku. Wykorzystywałem go
podobnie jak Ty jako dyskietka. Jakiś czas temu przyniosłem go od kumpla z
filmami i nie mogłem odczytac jednego z tych filmów. Po sprawdzeniu okazało
się że dysk ma pare bad blocków. Chętnie bym wyprubował to formatowanie
niskopoziomowe. Czy może masz jeszcze ten program do formatowania do Seagate
2,1GB? Czy mógłbyś mi go podesłać, albo poinformować mnie skąd moge go
ściągnąć.

Megabyte