Re: Nowy Hardware nie startuje :-( Pomocy!

Autor: Bogdan Zorawik (bzorawk_at_t-online.de)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 10:09:32 MET DST

Hi Jaro

"Jaro" <jaro_at_cyberia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]
> To co moge doradzic to nastepujace kroki:
> -odlaczenie wszystkich mozliwych stykow od plyty poza power atx (tzn.
> wszyskie HDD Led i Reset wyrwac, power tez mozna styknac srubokretem
> zamiast wkladac kabel)

Sprobuje jeszcze kompletnie wszystko wyrwac jak radzisz

> -dokladne przeanalizowanie ustawien odnosnie FSB i mnoznika na plycie,
> jezeli to mozliwe to ustawienie na auto

Plyta jest ustawiona na jumperfree czyli musialby przyjsc sygnal z BIOS

> - wszystko to oczywiscie w minimalnej konfiguracji CPU, RAM, VGA
> -reset BIOS-u.

Jezeli sie nie myle to w czasie POST'u jako pierwszy sprawdzany jest
procesor , potem idzie RAM itd...
Jezeli Procesor bylby zle zainstalowany ma nastapic piepton - jak jest w
przypadku gdy procesor jest np. uszkodzony?
Z drugiej strony jezeli Plyta dostaje napiecie mozna wyjsc z zalozenia ze
BIOS powinien dac komunikat - albo robie tu jakis logiczny blad?

> - proba na innym zasilaczu.

Niestety nie mam takiej mozliwosci :-(

> - jezeli to wszystko nie pomoze a plyta nie wydaje zadnego sygnalu, to
> stawialbym niestety na procesor.

I tego sie tez obawiam .. :-(

> (w drugiej kolejnosci plyta, a RAM wogole w tym przypadku jest malo
> prawdopodobny)

Co by nie bylo juz mnie powoli szl... trafia ;-) Nie wiem czy bede jeszcze
probowal czy bede reklamowal .

Dzieki i Pozdr.

Bogdan