Re: Nowy Hardware nie startuje :-( Pomocy!

Autor: Jaro (jaro_at_cyberia.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 06:50:48 MET DST

> Kupilem czesci na nowy komputer i poskladalem jak zwykle wszystko zgodnie
> prawidlami sztuki i....
> NIC
>
> Napiecie jest na Plycie, wentylatory na CPU i VGA kreca ale nie ma
> jakiegokolwiek sygnalu od BIOSa...
> HDD kreci jezeli nie jest podlaczony do IDE Portu - z podlaczonym kablem
nic
> sie nie rusza - ???
> probowalem oczywiscie z konfiguracja minimalna - tylko RAM, CPU i VGA - no
> rowniez nic....
> Co do sprzetu:
> CPU - Intel P4 2.4 533FSB
> [...]

Witam!
W takim przypadku ciezko postawic jednoznaczna diagnoze.
Mialem to wielokrotnie i za kazdym razem prawie bylo to co innego (poza
jednym przegzanym prockiem zawsze udalo mi sie wyjsc z tego impasu).
To co moge doradzic to nastepujace kroki:
-odlaczenie wszystkich mozliwych stykow od plyty poza power atx (tzn.
wszyskie HDD Led i Reset wyrwac, power tez mozna styknac srubokretem
zamiast wkladac kabel)
-dokladne przeanalizowanie ustawien odnosnie FSB i mnoznika na plycie,
jezeli to mozliwe to ustawienie na auto
- wszystko to oczywiscie w minimalnej konfiguracji CPU, RAM, VGA
-reset BIOS-u.
- proba na innym zasilaczu.
- jezeli to wszystko nie pomoze a plyta nie wydaje zadnego sygnalu, to
stawialbym niestety na procesor.
 (w drugiej kolejnosci plyta, a RAM wogole w tym przypadku jest malo
prawdopodobny)

Pozdr,
    Jaro