Myszka i podkładka i klawiaturka

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 22:56:24 MET DST

Witam.

Wiecie co? Ja się chciałem tylko pochwalić :)
Kupiłem dzisiaj dla kogoś trzy rzeczy: myszka optyczna A4Tech Opto315,
podkładka żelowa oraz klawiaturka Logitecha. Kuuchnia... Super.
Naprawdę, myszka + podkładka super się sprawdza. Delikatnie się
przesuwa, płynnie, rewelacyjnie. A ta myszka kosztowała 55 zeta.
Polecam tym, którzy się zastanawiają.

A co do klawiaturki, to też bajeczka. Co prawda trochę mi się nie
podoba, że lewy shit jest króciótki, a obok niego jest backslash, ale
to pewnie kwestia przyzwyczajenia. Ale klawisze... baaaajka. Świetnie,
wygodnie, bezboleśnie, wspaniale się po nich stuka. Też gorąco
polecam, mimo że klawiatura kosztowała 85 zeta. No i ma ona jeszcze
taką podstawkę pod nadgarstki. Ja co prawda mam wielkie łapy, więc
odpinam sobie ją i odsuwam od klawiatury o jakieś 5 cm, ale jak już
położe na niej nadgarstki, to... zupełnie inna bajka jeśli chodzi o
pisanie.

Ludzie... Jeśli naprawdę korzystacie z kompa po parę godzin dziennie,
to mówię wam, odpuściće te parę gigabajtów, czy mhz i kupcie sobie
porządne klawiaturki i myszki. Ja jestem po prostu zachwycony.

A tak przy okazji... Widziałem nowe klawiaturki A4techa, takie
ergonomiczne. Ale nie łamane, tylko mają takie ukośne klawisze. Ci co
widzieli, wiedzą o co chodzi. No i mam pytanie. Czy to rzeczywiście
jest wygodniejsze do pisania?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."