Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 18:48:11 MET DST

"Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM>, wrote in news:ald70n$1da$1_at_news2.tpi.pl:

> Jesteś zabawny ROTFL

Na jakiej podstawie to piszesz?

> Właśnie jak już coś to poczytaj sobie na TomsHardware o tzw. miłośnikach
> Amd,

a) Nie jestem milosnikiem AMD, ostani procesor jaki mialem ze stajni AMD
to byl 486DX4 i nie bede mial AMD poki nie pojawi sie jakis sensowny
chipset oraz nie pojawia sie w Polsce procesory AMD w wersji BOX. Za to
tez nie mam klapek na oczach i nie jestem lamerem, ktory nie ma zadnego
pojecia o czym pisze.

b) To, ze za argument uzywasz Toma potwierdza mnie w przekonaniu ze jestes
lamerem.

> jesteś rozpaczliwie infantylny,

Nie uzywaj slow, ktorych nie znasz znaczenia.

> nie potrafisz przyznać racji w najbardziej oczywistych miejscach.

Tzn? Wskaz te "oczywiste miejsca" bo jakos ich nie widze.

A na koniec pare zjeb i czepialstwa:

a) Gdzie deklaracja polskich znakow w naglowku?

b) Gdzie cytaty do ktorych odnosi sie twoja odpowiedz?

c) Gdzie podpis? Jak masz byc traktowany powaznie skoro sie nie
podpisujesz?

d) http://republika.pl/pecetfaq/index2.htm#1.4.1

e) http://republika.pl/pecetfaq/index2.htm#1.4.3

f) http://republika.pl/pecetfaq/index2.htm#1.4.4