Re: Tani procesor i płyta główna

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 19:18:57 MET DST

Hi.

Giskard wrote:

> Właśnie jak już coś to poczytaj sobie na TomsHardware o tzw. miłośnikach
> Amd, jesteś rozpaczliwie infantylny, nie potrafisz przyznać racji w

To sobie poczytaj choćby na http://www.osnews.com/ co piszą
ludzie o tym artykule. Tom chyba wpadł w jakąś straszliwą
frustrację i stwierdził: "napiszę coś złego o fanach AMD;
nie wiem co, ale coś wymyślę". To najbardziej bezsensowny
i niezrozumiały artykuł, jaki widziałem na Tom's Hardware.
Już wcześniej nie lubiłem tego serwisu (popełniali błędy w
testach, faworyzowali producenta, który zamieszczał akurat
reklamy -- najpierw AMD jak wyświetlali banery AMD, a teraz
długi czas Intela z jego banerami), ale po tym artykule
stwierdziłem, że nie wejdę nigdy na Tom's Hardware. I wszystkim
innym też to polecam.

BTW dzisiaj instalowałem nagrywarkę w komputerze z Pentium 4
i chipsetem Intela. Sterowniki Intel Ultra ATA pogryzły się
z Nero. Z VIA 4in1 takiego czegoś nie widziałem :) Nie, żebym
miał w związku z tym zdarzeniem coś przeciwko Intelowi: chcę po
prostu pokazać wszyscym wielbiącym bezgranicznie Intela, że coś
takiego jak "pełna zgodność i kompatybilność Intela" nie istnieje
po prostu. Jeśli w nią wierzą, to wierzą w mit sprzed paru dobrych
lat.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./