Re: rozważania nad nową technologią

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 15:21:46 MET DST

Giskard napisał:

>uruchamiania gier i filmów divx. Reasumując, wydaje mi się, że obecne
>maszyny mają sporo rezerwy, którą ciężko jest wykorzystać, dlatego tak się
>zastanawiam czy kiedyś wreszcie nastąpi koniec tych niekończących się
>rozbudów komputera ;-))

wydaje mi sie, ze producenci hardware nie wiadomo dla czego tak szybko
wypuszczaja nowy sprzet; oni beda zarabiali tak samo dobrze
niezaleznie od tego, czy na topie maja sprzedaz proca 2,0GHz czy
3,0GHZ;

uwazam wiec, ze producenci stosuja nieracjonalna polityke wprowadzania
towaru na rynek;

co by zaszkodzilo, zeby sie najnowsze gry pohaczyly z miesiac? a jak
by sie cieszyli userzy, gdyby po tym miesiac pokazano im nowego proca?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?