Re: policja i piracki program

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 13:33:46 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki <kwinto_at_2com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:42af50f66949554a1cc05e593d95c79c_at_kwinto.2com.pl...
> Użytkownik "Michał [mic]" <michalnews_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Wydaje mi się, że sam rozdmuchałeś ten problem do niebywałych rozmiarów.
> Małemu należała się nauczka i tak to chyba wszyscy odebrali. Natomiast
> mocno wątpię, aby ktokolwiek na poważnie brał pod uwagę możliwość
> bardziej oficjalnej interwencji, to tylko ty tak to interpretujesz.

Ja odebrałem zupełnie inne wrażenie (patrz oba posty Snipera; zostałem wręcz
przez niego zapewniony o realności jego groźby, więc nie można tu mówic o
interpretacji). Może zareagowałem zbyt gwałtownie i powinienem to wszystko
potraktować z przymrużeniem oka, ale jestem uczulony na tego typu pogróżki.

> Stali bywalcy grup dyskusyjnych potraktowali to jako swego rodzaju
> zabawny przerywnik w monotonnym życiu grupy - więc, więcej luzu. . .

Ok, ok już jestem wyluzowany ;)

Pozdrawiam