Re: policja i piracki program

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 12:54:44 MET DST

Użytkownik "Michał [mic]" <michalnews_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam i mam nadzieję, że z powodu tego co napisałem, nie zostanę
> przez nikogo potraktowany jako wróg.

Wydaje mi się, że sam rozdmuchałeś ten problem do niebywałych rozmiarów.
Małemu należała się nauczka i tak to chyba wszyscy odebrali. Natomiast
mocno wątpię, aby ktokolwiek na poważnie brał pod uwagę możliwość
bardziej oficjalnej interwencji, to tylko ty tak to interpretujesz.
Stali bywalcy grup dyskusyjnych potraktowali to jako swego rodzaju
zabawny przerywnik w monotonnym życiu grupy - więc, więcej luzu. . .

M.