Re: slim AT a PCI

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 09:11:51 MET DST

> mam waska obudowe AT - w niej jakies 386 - same ISA
> jako ze w tej odubowie karty montuje sie prostopadle do plyty - jest sobie
> przejsciowka.

w kazdej "normalnej" obudowie wkladasz karty prostopadle do plyty !!!

moze chodzilo Tobie o to ze na plycie glownej masz slot (wyprowadzenie calej
"szyny systemowej") i do tego slotu wkladasz prostopadle przejsciowke z
portami ISA i w tych portach montujesz karty rozszezen _rownolegle_ do plyty
???
jezeli tak to cos takiego widze jak rozkrecam taka jedna staroc Compaq
DESKPRO 2000 z P133 (sic!) - wszystko w obudowie SLIM i tam plyta glowna ma
patent jak ten opisywany przeze mnie - a w przejsciowce jest 6 portw - po 1
stronie 2xISA i 1xPCI a po drugiej odwrotnie 1xISA i 2xPCI

pozdrawiam