Re: Jak dobic DVD?

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 15:37:23 MET DST

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> sprzętem i powiedzieć ze nie działa bo nie działa i domagać się nowego

akurat do tego jak najbardziej mam prawo.

> serwis ma prawo zweryfikować czy usterka nie jest urojona i czy aby nie
> powstała ona z winy użytkownika

a to jest ich prawo.

Wiec dalej powtorze - oddaj 1 raz - przeczyszcza, oddaj drugi raz jesli
przeczyszcza to masz nowy (musisz miec 'czyszczenie' zapisane w karcie
gwarancyjnej) . Jakakolwiek ingerencja serwisu w mechanizm w celu poprawy
dzialania jest jednoznaczne z tym ze przed ingerencja urzadzenie nie bylo
pelnosprawne. Jak sklep cwaniaczy oddaj sprawe od razu do rzecznika praw
konsumenta i nie baw sie w rzeczoznawcow - rzecznik jest gratis.

--
lobo_at_space.pl