Re: Czy DDR 2700 sa konieczne dla P4?

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 13:25:40 MET DST

> Hmmm...kompa ta ja potrzebuje na juz. A nawet jak poczekam, to te nowe
plyty
> do najtanszych raczej nie beda nalezec. Piszesz, ze ddr 2700 to za malo, a
ja
> zamierzam kupic plyte na i845e, czyli tylko ddr 2100- to bedzie duzy blad
?
> Zawsze moge poratowac sie kupujac plyte na SiS 648, ale to znowu ludzie
> odradzaja.

Nie uwazam ze to blad tylko marnujesz pieniadze wydajac na ekstra proca
ktorego potencjalu z ta pamiecia nie wykorzystasz. Chyba plyty z chipsetem
I845G wspieraja 333DDR wiec lepiej zakupic taka plyte i wsadzic tam PC2700 i
taktowac pamieci asynchronicznie. Na RDRAM pewnie CIe nie stac a to na
chwile obecna jest najlepsze rozwiazanie dla P4. A jak chcesz tanio i rownie
wydajnie to kup cos ze stajni AMD.
Pozdro
Dexter