Re: Czy DDR 2700 sa konieczne dla P4?

Autor: Gawel (gawelek_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 02:34:20 MET DST

Dexter <dexter_at_astercity.net> napisał(a):

> Chipsety takie maja sie pojawic juz niedlugo wiec jezeli zamierzasz kupic
> nowa plyte i procesor zaczekaj jeszcze troszke.

Hmmm...kompa ta ja potrzebuje na juz. A nawet jak poczekam, to te nowe plyty
do najtanszych raczej nie beda nalezec. Piszesz, ze ddr 2700 to za malo, a ja
zamierzam kupic plyte na i845e, czyli tylko ddr 2100- to bedzie duzy blad ?
Zawsze moge poratowac sie kupujac plyte na SiS 648, ale to znowu ludzie
odradzaja.

zamieszany Gawel