Re: Bios - gleboka ingerencja

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 12:59:28 MET DST

Użytkownik "sprocket" napisał:

> Kiedyś pisałem hexadecymalnie na Z80...
> Niezapomniane przeżycie.

Chyba wszyscy, którzy zaczynali w tamtych czasach przerabiali ten temat. Ale
zazwyczaj polegało to na przepisywaniu ze źródła. Bo samodzielne pisanie w
systemie szesnastkowym jest delikatnie mówiąc mało przejrzyste, aczkolwiek
możliwe. Do dziś pamiętam, jak pisząc grę na C-64 zapchałem pamięć na maksa
i porzuciłem projekt przesiadając się na jakiegoś 386.

Pozdrawiam,
Sniper