Re: jaki wiatrak na Pentiuma III

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 09:56:43 MET DST

> Ten wiatrak jet dobrey dla maniaka , w sumie to go jusz 3 razy
sprzedawalem
> i po tygodniu do mnie wracal bo 'za glosny' :P

to pewnie zwalony wiatrak na tym coolerku - bo IMHO to najcichszy z
najtanszych coolerow, na kilkadziesiat sztuk jakie slyszalem w dzialniu 2
byly glosne wlasnie przez terkoczacy wentylator, zmiana wentylatora
przyniosla poprawe - w 1 przypadku na jakiegos Panaflo a w 2 na
RuilianScience (te co sa w niektorych zasialczach i co maja zmienna predkosc
obrotow) - w typowych przypadkach pomagalo zdjecie grilla lub dodatkowo
przyklejenie wentylatora silikonem uniwersalnym zamist przykrecania srubkami
(wyelimniowane przenoszenie drgan itd)

a co do maniactwa - ten wentyl jest idealny do prockow Intela na rdzeniu
Coppermine - puszczasz wentyl na 7V lub na 5V i nie slychac ze masz jakis
wiatrak a temp. w bezpiecznych zakresach :-)

pozdrawiam