Re: jaki wiatrak na Pentiuma III

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 07:41:42 MET DST

"benek" <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> wrote in

> to nie sprzedawaj - radiator z tego coolerka jest bardzo "uniwersalny"
> mozesz go dac (sam radiator) np na karte graficzna zamiast
> oryginalnego ;-)

mam teraz Voodoo3 i gdybym tak zrobil jak piszesz to zostaloby mi 3 z 6 PCI
:), a to jusz nie jest nawet lekkie przegiecie :P, mam na voodoo duszy
wiatrak z zasilacza i zakrywa tylko 1 pci :P
Ten wiatrak jet dobrey dla maniaka , w sumie to go jusz 3 razy sprzedawalem
i po tygodniu do mnie wracal bo 'za glosny' :P

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/rasz.jpg :P