Re: Jaką plytę wybrać ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 07:39:48 MET DST

Użytkownik Dariusz Prokop ( Sheriff ) <dprokop_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al8k8j$oe8$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
> Nie wiem na jaką płytę główna się zdecydować pod Athlona XP. Moje typy to
> Asus A7V333 i Gigabyte GA-7VRXP. Raid nie jest konieczny.

Gigabyte jest tanszy a obie plyty sa stabilne (pozatym podoba mi sie
wyposarzenie tego Gigabyt'a)

> Chodzi mi o stabilnosć. Wiem, że Gigabyte nie ma ochrony termicznej,
jeżeli bym nie
> kręcił procesora i przy dobrym wentylatorze, to jest mi wogóle potrzebna ?
To nie ma znaczenia ! ta ochrona jest potrzebana w przypadku awarii
chłodzenie (pada wentylator) ! pozatym nie dokladnie o to chodzi ze jedna
plyta ma ochrone a inna nie !! chodz i o to ze jedna potrzfizczytac temp
proca z piny a druga na po prostu czujnik temp. (ale obie przy przekroczeniu
danej temp. wylączają sie - opcja BIOS'u)

pozdrawiam