Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 01:48:26 MET DST

On Thu, 5 Sep 2002 14:45:57 +0200, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote:

>Żebym to ja pamiętał takie rzeczy...Takie tam słupki...;))
To lepsze niz 3DMark ;-)

>A zależność od komponentów...Oba procki testowane w tym samym kompie...
Ok. Ale jak na to patrzec w swietle powyzszego twierdzenia? :-)

>Co, jak co, ale o dobre wyniki swoich procesorów w swoich testach intel dbał
>bardzo ;)))
Zuplenie jak AMD :-) Zrobili kiedys swoj wlasny benchmark. Wyniki byly
nader interesujace..... ;-)

>Ale te kWhetstones....
Wciaz troche to malo z real life ma wspolnego...

>Trochę się w tym pogubiłem;)))
>Co zamieniłeś na co?.....
Przeca wyraznie napisalem ze z CxM2 PR233 na Intel P200MMX ;-)

>A K6, to chyba z sześć :)))
I wszystkie spaliles? ;-)

>Za to w dostępie do pamięci PMMX był znacznie lepszy...I jeszcze dodatkowo
>FSB na 75MHz...
Nie da sie zaprzeczyc.

>Kurde, czy ja coś takiego inputowałem ??? Że MMX i FPU mają coś wspólnego ze
>sobą ???
Nie ale caly czas o tym wspominales, a przeciez chodzilo o porownanie
FPU (tak mi sie przynajmniej wydawalo)

>GLide, nie rozpędzaj się...Skąd Ci wezmę kupę złomu i czas na bawienie się
>pierdołkami ????? ;)))
Heh. Ladne mi pierdolki..... :-)

>A tak serio, to nie zamierzam Ci wybijać z głowy Twojego zdania...Jeśli
Uffff.......

>lepiej Ci się renderowało na PMMX, to na zdrowie. Tyle, że w takiej zabawie
>liczy się nie tylko wydajność FPU, ale sprawna współpraca FPU z resztą
>procesora, i całego procesora z RAM...A tu w K6 nie wszytko szło
>najlepiej...Natomiast w testach niskopoziomowych jednostka FPU K6
>dorównywała/przewyższała intelowską. Czego nie można było powiedzieć o K5
>:))
Fajnie tylko co jest warty FPU tak kiepsko wspolpracujacy z reszta
procka :-P

Wciaz nie chce mi sie wierzyc, w te wydajnosc, ale poniewaz tak jestes
peweny tego co piszesz, ze chyba poszperam troche wsieci.

Pozdrawiam
GLide