Re: programowe chlodzenie

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 23:05:08 MET DST

On Thu, 05 Sep 2002 11:54:49 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>ubocznym programowego chłodzenia jest zakłócenie zasilania
>objawiające się w przypadkach łagodnych "świergotaniem" karty
>dźwiękowej, a w przypadkach skrajnych niestabilną pracą maszyny.

To "swiergotanie" to chyba od przetwornicy zasilajacej procesor ktora
nagle zostaje bez obciazenia a nie byla obliczona na prace na jalowym
biegu. Tak mi sie wydaje bo slyszalem to rowniez w komputerach bez
karty dzwiekowej. A jezeli mam racje to efektem ubocznym programowego
chlodzenia moze byc nawet sfajczenie kiepskiej plyty.

Pozdrawiam

oVo