Re: LiteOn 40x12x48 czy LG 40x12x40 ??

Autor: Robsonik (robsonik_at_box43.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 21:47:43 MET DST

Heh spodziewalem sie odzewow fanow LG :) no ale coz to duzo by mowic
poczytajcie www.cdrinfo.pl tam wszystko jest jasno czarno na bialym.... a
czy jestem fanem ? otoz stanalemna nagrywarce LiteOn x24 i wcale nie mielem
z niej rozowego zycia bo sie pie...lila na poczatku az do wyjscia nowego
firmware... i mam ja do dzisiaj nagrala juz baaaardzo duzo CDR ...
bynajmniej LiteOn sa w tej chwili najlepszymi nagrywarkami biorac pod uwage
stosunek jakosci do ceny no i 2 lata gwarancji czego nie mozna powiedziec o
LG.... a pozatym jakbys wiedzial cos o dostarczanu danych do nagrywarki to
tez bys wiedzial ze nagrywarka z BurnProof czyli LG wlasnie w momencie
spadku bufora pozostawia o wiele wieksze odstepy miedzy danymi niz
nagrywarka z SMART-X no ale tu znow cie odsylam do www.cdrinfo.pl a pozatym
mam nagrywarke od listopada i nie uwalilem na niej ani jednej plytki CDR....
ale widac to fan LG mi ma za zle ze preferuje LiteOn'a

| Robsonik e-mail: robsonik_at_box43.pl |
| GG: 682425 |