Re: LiteOn 40x12x48 czy LG 40x12x40 ??

Autor: Lyjo (plyjak_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 21:29:17 MET DST

>po drugie jak to nie mozna dograc sesji ?

...eeeeee....chyba nieuwaznie czytales posta na ktoergo odpowiadasz

> z taka nagrywarka. Pozatym 2MB buffor a co to ma do rzeczy ?

ma duzo do rzeczy, nie ufalbym bezgranicznie burn proof i wole jak
nagrywanie przebiega bez zrywania danych z bufora (chociby nagrywanie z
sieci, 8mb to nie 2)

> nagrywarki uzywaja technologi BurnProof akurat w LiteOn jest to bardziej
> rozwiniete bo uzywa SMART-X

tak, tak jakbys chcial wierzryc w te wszystkie "nowe technologie" ze sa
takie przelomowe to bys zmienial nagryware co 2 mc (chyba ze tak robisz :),
dla mnie to jeden pieron co w LG

>... i szereg innych jeszcze bajerow o ktorych
> LG nawet nie slyszalo...

jasne, oto prawdziwy fan Liteon :)

Poza tym nie mam zadnej nagrywarki ale wiele znajomych ma LG (i praktycznie
tylko takie) sa b. zadowoleni i ja tez planuje ten zakup (LG40x albo 32).
Marki LiteOn nie znam ale nie kojazy mi sie z jakimis wielkimi tradycjami
tej firmy i dlatedo jej nie ufam (chociaz moze jest 100x lepsza od LG,
chociby dlatego ze ma tych "szereg bajerow o ktorych LG nie slyszalo":) Wiec
posty sa o wyzszosci swiat ............

--
Pozdrawiam