Re: Problemy z USB a moze z sama drukarka

Autor: Jarek (admin_at_nospam.citysat.com.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 21:03:31 MET DST

djgregg wrote:
> Mam dwa urzadzenia polaczone przez USB, na jednym porcie skaner
> Mikrotek a na drugim drukarka HP656c. Problem mam z drukarka. Po jej
> instalacji jest OK (poprawnie drukuje strone testowa wiec komunikacja
> jest) ale wystarczy ponownie wlaczyc komputer by sie pojawily
> problemy. Nie mozna nic drukowac i podejrzewam, ze jest jakis problem
> z przesylem danych do drukarki. W statusie drukarki pojawia sie to co
> chce drukowac i tylko tyle. Zero drukowania. Pomozecie? Dzieki :))

Witaj

Mam te sama drukarke i mialem z nia rowniez niezle przeboje.
Pomoglo przy starej plycie na via zapodanie patcha dla win98se
i przelaczenie w ustawienieach sterownika z czegos tam na RAW,
nie pamietam bo dawno sie nie bawilem pod widna.
Obecnie mam ecs k7s5a i przyznaje ze pod w2k dziala super, pod
linuxem rowniez, pod win98se dzialala kiedys dobrze ale nie pamietam
na której wersji sterownikach, ostatnio z tego co pamietam to musialem
zawsze 2 razy wywolywac drukowanie co by zaskoczyla ale pod win98se juz
tylko gierki dla rodzinki.

Pozdrawiam Jarek