Re: Problemy z USB a moze z sama drukarka

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.com)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 07:29:15 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:o7denukveaciuntmtkc473geq486vk592c_at_4ax.com w którym djgregg
napisał(a):

> Mam dwa urzadzenia polaczone przez USB, na jednym porcie skaner
> Mikrotek a na drugim drukarka HP656c. Problem mam z drukarka. Po jej
> instalacji jest OK (poprawnie drukuje strone testowa wiec komunikacja
> jest) ale wystarczy ponownie wlaczyc komputer by sie pojawily
> problemy. Nie mozna nic drukowac i podejrzewam, ze jest jakis problem
> z przesylem danych do drukarki. W statusie drukarki pojawia sie to co
> chce drukowac i tylko tyle. Zero drukowania. Pomozecie? Dzieki :))

Mam ten sam problem - drukarka Lexmark Z25 sama dziala swietnie, ale
pojawi sie skaner (Mustek Bear Paw 1200 CS) i juz drukarka fiksuje
(drukuje z bledami). Mam XP Prof.

Najgorsze ze problem pojawil sie wtedy gdy przeinstalowalem Windowsa -
drukarka dzialala ze skanerem poprawnie. Czyli da sie cos zrobic...

Problemu jeszcze nie rozwiazalem wiec za wszelkie pomocne sugestie bede
wdzieczny :)

--
Górnik