Re: policja i piracki program

Autor: news-Wafd (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 19:03:16 MET DST

> To wstrzymaj się z wyzwiskami. Trzeba było napisać "byłem złodziejem", a
nie
> "piraciłem".

> Gdzie ja napisałem, że piracę?! Jasnowidz czy co?

Spójrzcie na tem problem z pozycji uzależnienia. Można się z niego
wyleczyć.
Myślę, że bardziej poruszyła wszystkich forma wypowiedzi niektórych
uczestników wątku niż sam fakt piractwa.
Jeżeli chodzi o winę to tak jak w przypowieści o św. Magdalenie.
Jakoś nikt
w nią nie rzucił kamieniem.
Pozdrawiam.
K.W