Re: policja i piracki program

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 16:42:11 MET DST

Użytkownik sprocket <sprocket_at_sys.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al5gjp$ac1$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> ani
>
> Co dyskusja na ten temat, to te same posty...:/ Przejżyj sobie
archiwum...

Nie mów mi co mam robić. Branie udziału w dyskusji to nie to samo co
czytanie archiwum. Skoro tak strasznie Cie to nudzi to nie dyskutuj. Tu nie
ma obowiązku odpowiadania na wszystkie posty.

> Pewnie, że piraciłem. Ale już tego nie robię.

To wstrzymaj się z wyzwiskami. Trzeba było napisać "byłem złodziejem", a nie
"piraciłem".

> Być może kiedyś też
> przestaniesz, czego Ci życzę. EOT!!!!

Gdzie ja napisałem, że piracę?! Jasnowidz czy co?