Re: Co powiecie o tym sprzecie....

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 18:11:27 MET DST

On Wed, 4 Sep 2002 02:28:45 +0200, "-- Vilfor Maguard --"
<tmot_at_ms-news.pl> wrote:

>Nie brakuje nie znaczy iz mam jej zaduzo. po prostu starcza, ale to chyba
>nie temat na ta grupe..

Szanowny Panie Kolego.
Widzę, że jesteś wyjątkowo uprzedzony do procków AMD. Cóż... Ja
chciałem Ci tylko powiedzieć, że nie masz racji. I jeszcze coś. Od
dawna już czytam tą grupę dyskysjną i wierz mi na słowo, że ludzie
którzy w tym wątku namawiają Cię do kupna AMD to naprawdę fachowcy ze
spooorym doświadczeniem i naprawdę dobrze zrobisz słuchając ich rad.

A co do tego patcha do Windy... To nie jest problem procka, tylko
właśnie windy. Koledzy już napisali, że ten problem jest też na
intelach. Tutaj serio nie ma co bić pianę, że lepsze to czy tamto.
Widzisz, ciągle padają argumenty, że do AMD trzeba jakieś patche,
poprawki, czy coś. Ale przecież jak masz Intela, to też instalujesz
sterowniki do chipsetu, busmastera, udma, czy co tam jeszcze. Jak
stawiasz windę, no to sory, ale jeśli chcesz mieć w miarę stabilny
system, to też ściągasz mnóstwo poprawek ze strony M$, zarówno do
windy jak i miśka. Potem sterowniki, itd. Tak więc czy AMD czy Intel,
to nad skonfigurowaniem systemu trzeba się trochę napracować.

Następna sprawa to taka, że kupując najtańsze elementy dobrze też na
tym nie wyjdziesz. Możesz kupić badziewie ze stajni Intela (właśnie
ten Celeron 1.7), jak i AMD. A ludzie, którzy Ci teraz tutaj doradzają
AMD po prostu wybrali lepsze rozwiązanie. Możesz być pewien, że gdyby
Intel był dla Ciebie lepszy, to by Ci polecili Intela.

Po co to piszę... Żebyś się zastanowił, serio. No pomyśl, po co masz
przez jakieś chore uprzedzenia władować kasę w jakiś biedny sprzęt.
Naprawdę, posłuchaj rady fachowców i zobaczysz, że się na tym nie
przejedziesz. No chyba że kupisz procesor AMD, wsadzisz do najtańszej
płyty, shitowe pamięci, windows bez poprawek, itd, to wiadomo jaki
będzie efekt. Ale tak samo jest z Intelem...

I wiesz co jeszcze? Zauważyłem, że najczęściej jak do składania i
konfiguracji kompa siada jakiś koleś wychowany na chipach, komputer
światach i innych takich, to jak on ma jakiś problem w kompie i nie
może sobie dać rady, to zaraz mówi, że albo Intel to shit, albo AMD to
shit. Ale sorry, aby postawić stabilny system to nie wystarczy klikać
dalej i dalej, tylko trochę się znać i mieć doświadczenie. A koledzy
którzy Ci doradzają to i się znają i mają doświadczenie i jestem
pewien, że każdy system doprowadziliby do stabiności.

Przemyśl to sobie. Naprawdę nikt Ci tutaj źle nie życzy :)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."