Re: Benchmarki CPU od Celerona 300 do PIV/Athlon XP

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 16:12:44 MET DST

Użytkownik "<< eMKa >>" napisał:

> Patrząc na wyniki testów to można mieć wielkie
> zarzuty co do kodu testującego.

Ojtam, czepiasz się po prostu. Napisałbyś lepszy? Sam kiedyś stworzyłem
podobny program i wiem ile pracy i czasu trzeba włożyć w napisanie takiego
benchmarka. Tym bardziej doceniam prace Dzikiego i reszty.

> Raczej nie jest zbyt profesjonalny (sorry).

Znam wielu, którzy to samo powiedzą o testach 3DMarka lub SPEC'a

> Wynik pokazujący, że celeron 700 na 66 jest
> szybszy od P3 733 na 133, to jakiś nonsens! (poz. 769 i 770)

Nie przyjrzałem się bliżej w jaki sposób przebiega publikowanie wyników na
stronie, ale może to wynika z kłamstw użytkowników - robi test na Pentium
III 800 i pisze, że wycisnął to z jakiegoś marnego Celerona.

Pozdrawiam,
Sniper