Re: P4 czy Ath ?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 14:56:12 MET DST

> AMD -> szczególnie kompatybilność i stabilność to ich mocna strona, fakt

Do jasnej....
Przecież Ty nigdy nie miałeś nic AMD. To skąd możesz wiedzieć ???
Widziałeś u kumpli ??? Tacy sami spece jak Ty ???

> No to moje kondolencje.
Uważaj...A czym Ty sie zajmujesz ???

> (Najwygodniejsza, tzn. ma obudowę, na której fajnie trzyma się nogi,
jasne!)
To także ważne...Ale jeśli programujesz np. pod DOS, to K6 jest idealnym
wyborem, i to z wielu względów. A w każdym przypadku lepszym, niż Twój
przepocony Celek

> PS.
> A ja nie używam maszyn, mam po prostu komputer.
A ja mam maszynę cyfrową, z angielska zwaną kompterem... Nie podoba Ci się
coś ???
To Twój problem...
sprocket