Re: C333 - ile mozna wycisnac

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 14:35:21 MET DST

> widze ze nigdy nie podkrecales C333 i nigdy na oczy nie widziles BXcela ,
> priomo to TYLKO 1 % C333 chodizl na 500MHz z kosmicznym chlodzeniem i
2.3V,
> tak samo bylo z C400_at_600 (tutaj jusz byla nieraz woda potrzebna)

Podkrecalem i to nie jednego cela. Kolega niestety nie podal co to za cel
czy PPGA czy SLOT1. Mam takiego cela juz nieuzywanego i na 500 spoko sie
podkrecal ze standardowym chlodzeniem. Maks z niego wyciskalem 560 na
peltierze chlodzonym woda. Plyta glowna niestety nie najlepsza i ona moze
ograniczac potencjal tego proca. Co do C400 to sie zgadzam bo granice tej
technologii byly wlasnie w okolicach 600 MHz i poza to bylo cholernie trudno
wyjsc. Jezeli myslisz ze C333 sie slabo kreca proponuje www.overclocker.com
zajrzyj do bazy CPU. Te procki to NAJLEPSZE procki Intela z tamtych czasow
do krecenia.
Pozdro
Dexter