Re: ile za zlozenie kompa ?

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 09:34:49 MET DST

> moje podejscie jest jak najbardzie sluszne... w koncu klient i tak
zaplacil
> ;) , tylko ze to faktycznie dziwnie wyglada jesli magik komputerowy za
10min
> bierze 50zl, a dyplomowany nauczyciel ze starzem dluzszym niz moje cale
> zycie zarabia 1/5 tego...

No nie, nie porównuj okazyjnego złożenia kompa raz na dwa tygodnie, z np. 18
godzinami tygodniowo. Wiadomo, że stawaki za godzinę są mniejsze. Złożenie
kompa to swojego rodzaju "zlecenie" i bierzesz ile chcesz (ile się da).

Ja za kupienie, złożenie, przywiezienie, instalację softu i potem kompa u
klienta nie wziąłbym mniej jak 100 zł (to absolutne minimum). Jak już ja to
robię, a nie jakiś sklep no to trudno - trzeba zapłacić. Pomyśl o straconych
godzinach przy kompie, zarwanych nocach, zniszczonych oczach i kręgosłupie,
ew. kosztach skończenia odpowiedniej uczelnii... 100 zł to jak za darmo.

eMKa