czy da sie to jakos wylaczyc?

Autor: Numeras (numeras_at_o2.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 12:23:41 MET DST

Witam,
mam plyte GA-7VRXP, przy starcie komputera zaraz po wyktyciu dyskow,
pojawia sie kolejny ekran, na ktorym cos wykrywa. A dokladniej pisze
Detecting i po jakims czasie wyskakuje komunikat Bios is not instaled
becouse drivers not attached, czy cos w tym stylu. Zdaje sie ze chodzi tu o
RAID, ale wczesniej nie skladalem komputerow, wiec nie jestem pewien :)
Czy da sie to jakos wylaczyc, bo troche opoznia start systemu?
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale moj dysk to Maxtor 40GB 7200.

Pozdrawiam
                        Numeras