Re: Soltek DRV5 i ABSII

Autor: SikooR (sikor_at_vis.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 23:57:14 MET DST

Użytkownik "Krzys_iek" napisal:

> (...) abs2 chyba odczytuje z diody temperature, watpie by roznice siegaly
> 35C bo to raczej niemozliwe... przeciez to nie jest tak idelany izolator
te
> kilka mm krzemu i ceramiki czy co tam :)
> sprawdzic jakims multimetrem nad jadrem (przy radiatorku oczywiscie)

czujnik zwany RT1 (umieszczony dokladnie pod procesorem, posrodku podstawki)
odczytuje temperature okolo 49-50 stopni. Nie wiem wiec skad ABSII bierze
swoje odczyty i dlaczego resetuje komputer jesli jego odczyt bedzie o okolo
10 st. mniejszy niz jest ustawiony w zabezpieczeniu. Tzn. jak bylo ustawione
domyslnie wylaczanie przed przegrzaniem na 85st. to ABSII resetowal komputer
juz przy odczycie okolo 75st. Teraz jak przestawilem na 90 st. i ABSII
odczytuje temp. ok. 76st. to jest spokoj. Strasznie to dziwne. Dotychczas
skladalem kompy na plytach ECS, MSI, Asus i nie mialem nigdy tego typu
problemow. Dlatego kompletnie zglupialem o co w tym wszystkim chodzi. A w
instrukcji do Solteka ani slowa na temat dzialania tego wynalazku.

Dzieki za wszelkie uwagi i nadal czekam na jakies sensowne wytlumaczenie o
co w tym wszystkim chodzi. Moze znajdzie sie ktos kto mial juz podobne
doswiadczenie.

Pozdrawiam,
sikor_at_vis.pl