Odp: LiteOn 40x12x48 czy LG 40x12x40 ??

Autor: wbros200 (wbros200_at_gnutella.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 00:02:31 MET DST

> Wszyscy Ci doradzają Liteona, a ja sugeruję porównać cenę Liteona i
> podobnego Ricoha. Jeli ceny też będą podobne to weź Ricoha.

w zadnym wypadku. Mialem w testach Ricoha i moge powiedziec ze na niektorych
plytkach dane nagrane ida sie kopac a Liteon to nagra nawet na przyslowiowym
papierze toaletowym.
Swego czasu mialem Ricoha 8x8x24 i obudowa i mechanika przypominal CDrom
Samsunga 32x
i nie nagrywal na 30% dostepnych modelach plytek. Problem byl taki ze nie
mogl sobie skalibrowac mocy lasera i niszczyl plytke po okolo 5%.