Re: Karta 3d do 700 zl

Autor: Rafal 'Raf256' Maj (rafal_at_raf256.com)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 22:52:45 MET DST

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote in news:al5p6k$g74$1_at_news2.tpi.pl

> Ponawiam pytanie, jak testowałeś wydajność Radka pod DOS em ???

chociażby test z biblioteki graficznej allegro (która zresztą była używana
w programie który musiałem odpalić na tym radeonie)

karta była wyraźnie "troszkę" niedopracowana - po odpaleniu trybu VGA
320x200x256 kolorów komputer zawiasł na 8 sekund, po czym wreszcie raczył
uruchomić ten tryb, pokazać okno programu testowego. Nie do końca
działajacą myszką (kursor myszki w 1/2 to były śmieci) odpaliłem test
trójkatów texturowanych i na tym
Athlon 2 GHz Radeon 7000 (?) 512 DRR wyszło ponad x3 wolniej niż na
stojącym obok moim
Duron 700 GeForce 2mx 256 DIMM

podobno były założone najnowsze stery. nie wiek jak w grach - bo nie było
żadnych na owym athlonie, w windowsach wszystko działało normalnie.
Awaryjnie przełożyłem do Athlona Rive TNT 2 32 MB i śmigał wówczas znacznie
szyciej od mojedo Durona.

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com