Re: Karta 3d do 700 zl

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 22:08:01 MET DST

[...]

> bo to wstyd i porażka
Cóż, kwestia priorytetów. Jeżeli karta nie wspiera standardu VESA (a tego
wcale nie wiem, nie mam jak sprawdzić, a pisać programu mi się nie chce), to
być może dla kogoś jest to skandal. Mi do głowy nie przyszło, aby coś
takiego testować ;))))

> powstaje wiele _nwoych_ gier 3d dla dos
Może, nie wiem....

> a pozatym
>
> wiesz o tym że oprócz dos i windy są inne, popularne OSy ;) ?
RETY !!! CO TY PIEPRZYSZ !!!
TO JEST COŚ OPRÓCZ WINDY ?????????? ;)))
Zapewne masz jakieś benchmarki z tych OSów ???
Ponawiam pytanie, jak testowałeś wydajność Radka pod DOS em ???
pozdro...
sprocket