Re: karta sieciowa, glośniki

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 20:35:09 MET DST

> Mam zamiar połaczyć dwa komputery które mam w domu i stworzyc sieć, którą
> bedę wykorzystywać do tego żeby łatwiej było przenosic pliki miedzy tymi
> komputerami, a także chciałabym móc grać na dwóch graczy.
> Jaki potrzebny jest do tego sprzęt?
> Ile to może kosztowac? Czy są jakies wady takiego połączenia?
> Sally

zlay jak pozadnie ma byc:
1. najgorzej : kabel i portami rownoleglymi (powoli, tylko starsze gry)
2. srednio : 2 karty sieciowe i krosowany kabel pomiedzy nimi (tylko 2
kompy i smiga nawet w najnowszych grach tcp/ip szybko)
3. pozadnie : 2 karty sieciowe kabel swith (mozliwos podpieca 3 kompa)

co do cen
1. 30 zl? za kabel?
2. 60 zl za 2 karty i pare za na kaleb 1 zl za metr
3 60 karty switch okolo 140 ( 4 portowy) kabel