karta sieciowa, glośniki

Autor: Sally (ms-salt_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 18:26:41 MET DST

Czy pomiedzy glosnikami CREATIVE LABS FPS 1600
i CREATIVE LABS Inspire 5300 jest duża różnica w brzmieniu, czy jest
wyczuwalna dla zwykłych ludzi?
Czy warto wydac 200 zł wiecej na CREATIVE LABS Inspire 5300?

Mam zamiar połaczyć dwa komputery które mam w domu i stworzyc sieć, którą
bedę wykorzystywać do tego żeby łatwiej było przenosic pliki miedzy tymi
komputerami, a także chciałabym móc grać na dwóch graczy.
Jaki potrzebny jest do tego sprzęt?
Ile to może kosztowac? Czy są jakies wady takiego połączenia?
Sally

Polska strona Sandry Bullock
Web: www.sandy.prv.pl
E-mail: ms-salt_at_wp.pl