Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 19:27:27 MET DST

Chcąc uzyskać podobną wydajność jaką ma athlon trzeba bardzo słono
przepłacić kupując intela.
Troszke matematyki i wychodzi, że podobne wydajnosciowo komputery oparte na
intel pentium są dużo drozsze od athlonowych. Gdyby mnie było stać to
wywaliłbym kupe kasy na Pentium 4 , ale obecnie działam na Abicie KT7A rev
1.1 + Duron 1200 256 Sdram i jestem naprawde b. zadowolony. Wszystko działa
mi dobrze. A dodam, że wczesniej miałe Abita BX raid - idealna płyta (z
jedną wadą ---- "taulatin").
rafi