Re: JAKI DYSK WYBRAC?

Autor: Adam (rhymer_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 17:15:10 MET DST

no wlasnie nie wiem jak to jest, bo kumpel od 1,5 roku ma samsunga 7200 i
ten dysk jest w sumie nie do zdarcia, zwlaszcza ze ciagle jego komp
podruzuje w bagazniku auta.
Ja mam maxtora 40GB 7200, troche chrobocze, ale w sumie chodzi ok, mam
maxtora bo jakos nie lubie seagatow :), z tym ze seagaty tez dobre,
przedewszystkim ciche i szybkie, ale jak dysk duzo pracuje to sie troche
grzeje,ale w normalnym uzytkowaniu jednak az taki cieply nie jest.
IBM przy aktualnej awaryjnosci raczej nikt nie poleci i coraz mniej sklepow
ma je w swojej ofercie.
A co do WD to nie wiem
Pozdrawiam i zycze duzo szczescia :)
Adam