Re: lexmark z25 usb PROBLEM

Autor: sd_ (let_at_sleeping.dogs.lie)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 17:01:49 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spróbuj podłączyć toto przez LPT (mam nadzieję, ze można ?)
> pozdro...
> sprocket

niestety, nie mozna. co najwyzej moge kupic inny kontroler usb za 70zl.
drukowanie odbywa sie tak, ze po instalacji sterownikow (teraz tez zamiast
via universal controller 3808 mam standardowy kontroler usb) drukuje ta
strone testowa, jakas nastepna zaczyna drukowac i przerywa i wyskakuje ten
blad.
w dodatku to co mialo sie wydrukowac w managerze sie nie chce anulowac. juz
nie wiem czy to cos z kabelkami w srodku czy z softem.