Re: ile za zlozenie kompa ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 15:32:30 MET DST

"Tomasz Jaszowski" <toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl>, wrote in

> tak, tylko ze zapominasz, ze nigdy na kupnie kompa sie nie konczy...
> zawsze po kilku dniach ktos przyjdzie i powie, ze mu cos nie funga i
> prosze naprawic... i wtedy co?

Ja zanim oddam skonfigurowany zesatw testje go ok 24h, w tym 12h na
cpustabtest. Dodatkowo u klienta siedze i przy nim i kaze mu pouruchamiac
programy i gry w celu upewnienia sie czy wszystko dziala poprawnie. Dzieki
temu mam pewnosc poprawnosci dziala zestawu ktory skladalem. Jak cos nie
dziala po kilku dniach to przyjezdzam ale za kase.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"