Re: Wyciskanie monitora

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 15:18:55 MET DST

Użytkownik Bartek Gliniecki <bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:al3517$7d0$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pewną ciekawą sytuację z monitorem i kartą graficzną. Monitor to LCD
> marki LG 575MS, a karta - Radeon 7000.

> W papierach mam napisane, że monitor "wyciąga" maksymalnie 85 Hz przy
> rozdzielczości 800x600. Przy 1024x768, wedle dokumentacji, może odświeżać
> tylko 75 Hz...

Wina ATi !! potrafi dak dobrac sygnal ze puszczony ponad norme (parametry
monitora) nie powoduje jego wylączenia (spowodowanego wlasnie przekroczeniem
granicznego odsierzania dla danej czestotliwosci)

oczywiscie ma to tez wady np. jeden stary monitorek (podpiołem jako drugi )
wlasnie do Radeon'a 7000 (alias VE) i zaczał tracic odsiwrzanie - wlasnie
wylączał sie - mysle sobie kurde chyba walniety monitor bo w ogóle nie chce
wspólgrac z ta kartą :-(