Re: policja i piracki program

Autor: Lukasz Jakubowski (lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 14:52:50 MET DST

> A to już dziwny przypadek, z którym się nie spotkałem. Admin robi w

Chodzi of kors o wpuszczenie obcych do serwerowni :) Sam tam chadzam bez
pytania :)

> Jeśli jesteś adminem lub szefem technicznym, to odpowiadasz. Ty decydujesz o
> zakupie softu do firmy -> ty za niego bekniesz. A koszty: podobno 5x wartość
> każdej pirackiej licencji.

Jak mi dobrze na moim niekierowniczym stanowisku ;))

> Tu nie chodzi o to, byś coś niszczył, tylko nagabywał prezesa co trzeba
> kupić i poinformował go, że jeśli twoje wymagania nie zostaną spełnione, to
> w przypadku kontroli firma poniesie poważne koszty (tutaj informujesz go, że
> ty umywasz od tego rączki).

:) Mam wrazenie, ze niektorzy prezesi wkalkulowuja to w koszty dzialania.

> Dobranoc. A swoją drogą: jak możesz spać i pisać na klawiaturze?

Lata wprawy. Czasem wychodza bzdury, ale nie roznia sie zbytnio od bzdur
pisanych przez innych :)

> Nie ma takiego powodu. Po prostu trzeba sponsorować Linusa Torvaldsa, żeby
> jeszcze szybciej pisał i pisał i... jak ktoś napisał w pewnym artykule: po
> Windows też istnieje życie!

Zycie po meteorycie? 8)

Lukasz