Re: bootloader;

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 14:51:32 MET DST

Uzytkownik "adasiek" napisal:

> czy teraz kazdy bootloader obsluguje wstawanie
> z innego HDD, rowniez takiego, z ktorego
> wstawania nie obsluguje bios?

Nie wiem, czy kazdy, ale BootMagic i System Commander tak. Wystarczy, ze
dysk bedzie widoczny przez BIOS lub kontroler RAID - wtedy trzeba tylko
wskazac na nim odpowiedni system. Oczywiscie jak kazdy tego typu soft, ma
swoje zawilosci, o których dokladnie napisali w dokumentacji do obu
programów.

Pozdrawiam,
Sniper