Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 12:04:38 MET DST
Hi,
Tomasz Jaszowski wrote:
>
> [..]
> tak, tylko ze zapominasz, ze nigdy na kupnie kompa sie nie konczy... zawsze
> po kilku dniach ktos przyjdzie i powie, ze mu cos nie funga i prosze
> naprawic... i wtedy co? robisz za darmo? bo przeciez juz wziales kase za
Moi klienci rzadko kiedy do mnie wracają z komputerem, który
im poskładałem -- jeśli już, to albo przychodzą z innym komputerem,
żeby go naprawić, albo wręcz z nowymi częściami, aby poskładać
kolejny :)
Jeśli się dobrze złoży i przetestuje maszynę, to jedyne problemy
mogą wystąpić z oprogramowaniem -- a z takim czymś albo sobie
poradzi sam użytkownik (w ostateczności przeinstalowując Windows),
albo przyjdzie "po prośbie" licząc się z tym, że problem nie
wynika z komputera, tylko z działania użytkownika i jako taki
podlega odrębnemu, płatnemu serwisowi.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl | | | http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ | \................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:27:28 MET DST